TATIĆ SLAVIO NA FINALNOJ TRCI SEZONE U BANJA LUCI
Današnjom trkom u Banja Luci, okončana je još jedna sezona šampionata BiH na brdskim stazama. Sezona iza nas je bila jedna od najtežih, organizatori su sve vrijeme bili pod velikom dozom pritiska, te smo sve vrijeme bili u neizvjesnosti da li će šampionat biti uopšte održan. Na kraju, još jednom ćemo reći – autosport je pobijedio, a entuzijazam i želja svih takmičara da voze uprkos svemu bili su jači nego ikada.
Sezona je bila veoma nepredvidiva na nekoliko „frontova“. Iako smo nakon Lopara dobili određene informacije o „osiguranim titulama“, ispostavilo se da su bile netačne, te da smo u principu svi pogrešno protumačili pravilnik. Shodno tome, naš sinoćni izvještaj sa treninga je u principu imao dosta pogrešnih tvrdnji, a koje ćemo ispraviti upravo u ovom, ujedno i posljednjem izvještaju sa brdskih trka.
U klasi Historic, nakon odustajanja Daneta Milenovića zbog tehničkih problema sa automobilom, šampionsku titulu je odnio Haris Memišević iz SAK Spark Tuzla. Memiševiću je ovo treća sezona u karijeri, a iz godine u godinu je „napredovao“ u plasmanu. Prvu sezonu je završio na četvrtom mjestu u grupi, prošle godine je bio vicešampion, a ove godine je otišao korag dalje i okitio se „zlatom“. Na trci je nastupio i Armin Mujkanović koji se odustajanjem oprostio od svog Yuga te najavio definitivni prelazak na drugi automobil za narednu sezonu.
Krunu u klasi N2 ponio je Draško Cunjak. Nakon prošlogodišnje drame na istom mjestu, Cunjak je bio siguran i nije dopustio nikakva iznenađenja. Cunjak će od naredne godine nositi broj #101 na vratima kao branioc titule, a u namjeri da ga skine sa trona, biće veoma ozbiljan Nemanja Pejčić koji je danas upisao svoj drugi nastup i još jedno drugo mjesto. Ipak, Pejčić 2020. godinu zaključuje kao viceprvak klase N2 što je izvrstan uspjeh za debitanta. Filip Šunkić danas nije imao sreće. Iako je nakon prve trke bio samo pola sekunde sporiji od Cunjka, u drugoj vožnji mladi Banjalučanin je odutsao i tako okončao svoju debitantsku sezonu.
U klasi E1-14, najbrže vrijeme je ostvario Dejan Tatić, pobjednik i u ukupnom plasmanu. Tatić je bio besprijekoran na današnjoj trci. Iako je bio nešto sporiji nego na treninzima, Tatiću je to bilo dovoljno da sigurno slavi ispred Vladimira Đukića koji šampionsku titulu u klasi prepušta mlađem kolegi i velikom prijatelju. Treće mjesto je pripalo Lazaru Ninkoviću iz AMK Murta kojem je to prvi podijum ove sezone.
Ono što je najavio na treninzima u klasi E1-15, Vujasin je potvrdio i na trci. Poput Tatića i Cunjka, Vujasin je slavio na sve tri trke u klasi ove godine i nije ostavio ni najmanje prostora konkurenciji da ugrozi njegovu lidersku poziciju. Jasmin Hrnić je trku završio na drugom mjestu u klasi, bez previše rizika i bespotrebnog „srljanja“, svjestan da njegov auto nije konkurentan na brdu koliko na krugu. Treći je bio veteran, Goran Dojčinović koji se ne predaje uprkos brojnim poteškoćama sa automobilom od kako je prešao u klasu E1-15.
U klasi E1-16 slavio je Dario Biloš. Smješko se već nekoliko godina pojavi tek na svojoj domaćoj trci u Banja Luci, a ove godine je nastup krunisao pobjedničkim peharom u klasi. Iza njega je završio Marko Adamović u Opel Corsi, takođe iz Banja Luke koji se ne takmiči često, ali uvijek ostvari respektabilne rezultate, te je prava šteta što ne nastupa tokom cijele godine. Na trećem mjestu je završio Sarajlija Šefik Emrić. Emrić je trećim mjestom potvrdio šampionsku titulu u klasi te će naredne godine na svojoj Opel Astri nositi broj #501, rezervisan isključivo za šampiona ove klase.
Danas je u klasi E1-17 ispričana prelijepa automobilistička priča. Nakon velike borbe, brojnih problema, Branimir Simić je stigao do druge ovogodišnje pobjede koja mu je donijela šampionsku titulu u najjačoj klasi. Simić i njegov klub AMKK Optima Motorsport iz Bijeljine su postigli veliki uspjeh, donijevši titulu u gradu na sjeveroistoku BiH. Njegov Mitsubishi Colt je ove godine konačno radio na potrebnom nivou te je Simić konačno mogao da pokaže svoj potencijal. Na drugom mjestu u klasi, završio je Alen Ljubić. Ljubiću je ovo bila druga trka ove godine sa veoma atraktivnim Volkswagen Golfom R sedme generacije. Širokobriježanin je imao priliku da upozna automobil na dvije potpuno različite staze i sada je na njemu da odluči u kojem smjeru će razvijati automobil preko zime te koje modifikacije će mu biti potrebne.