Posted on

PREMIJERNO PREDSTAVLJENA 11. GENERACIJA HONDE CIVIC

Izgleda da se postava Honde Civic širi s obzirom na to da je kompanija predstavila novu Hatchback izvedbu. Hatch slijedi ‘zreliji’ dizajn nedavno predstavljene limuzine, iako postoje određene razlike na jedinstvenom stražnjem kraju, tačnije elegantnijim stražnjim svjetlima koja su povezana tankom LED trakom. Ostatak ‘skraćene’ izvedbe usvaja stil već predstavljenog Sedana, a tu je i poznati interijer modernog dizajna koji uključuje 7 ili 10-inčnu digitalnu instrument tablu i 7 ili 9-inčni infotainment sistem. Isti uključuje bežičnu kompatibilnost preko AndroidAuto ili Apple CarPlay sustava. Umjesto ‘Piano’ crne trim linije za koju mnogi navode problem ostajanja otiska prstiju, Honda je koristila trim s uzorkom mrežica u obliku saća.

Ono što stvarno iznenađuje je činjenica da je Hatchback praktičniji od Sedana zbog preklopnih stražnjih sjedišta koja omogućuju izdašan teretni prostor. Osim toga, putnici će iza pronaći više od 36 milimetara dodatnog prostora za noge, u odnosu na novu limuzinu. U početku, kupci će moći birati između dva motora– početni 2,0-litreni četverocilindraš koji proizvodi 160 KS (118 kW) i 187 Nm obrtnog momenta, te turbopunjeni 1,5-litreni četverocilindraš sa 182 KS i 240 Nm obrtnog momenta. Obje opcije bit će spojene na ručni mjenjač sa šest brzina.

Sve u svemu, Hatchback je uzeo svoje koristi od veće torzijske krutosti, prenamijenjenog ovjesa i revidiranog sistema upravljanja koji nudi bolje povratne informacije. Osim što je poboljšana vožnja i upravljivost, smanjena je buka, vibracije i grubost. Pored navedenoga, poboljšan je i Honda Sensing sistem za pomoć vozaču. To je postignuto snažnijim procesorom, nadograđenim softverom i kamerom sa širim vidnim poljem, zbog kojih će sistem brže reagovati i prilikom korištenja prilagodljivog tempomata prirodnije kočiti. Također, Honda navodi kako je sustav zadržavanja traka sada ‘linearniji i prirodniji’.

 

Izvor: Jutarnji.hr