Posted on

FERRARI PREDSTAVIO UNIKATNI BR20 SA V12 MOTOROM

Ferrrari BR20 je novi jedinstveni model iz Maranella, a baziran je na modelu GTC4Lusso. Bazni model je ipak nešto drugačije karoserijske izvedbe pa da bi BR20 bio u potpunosti unikatan, u Ferrariju su od GTC4Lusso napravili elegantni coupe i temeljito preuredili enterijer. Kompletan automobil je dizajniran po mjeri kupca koji je naručio ovaj automobil, a ovo je samo još jedan u nizu Ferrarijevih unikatnih automobila rađenih po specijalnim narudžbama.

Obzirom na to da je GTC4Lusso u shooting brake karoserijskoj izvedbi, da bi kreirali BR20 u Ferrariju su inspiraciju potražili u njihovim automobilima iz ’50-ih i ’60-ih godina prošlog vijeka i dobili smo jednu veoma elegantnu padajuću liniju krova koja ovaj automobil čini izuzetno atraktivnim coupeom. To je ujedno i najznačajnija i najveća vizuelna promjena na eksterijeru automobila. Druge promjene uključuju nešto tanja prednja svjetla koja su pozicionirana niže na BR20 i čine da hauba izgleda duže. Iz Ferrarija kažu da su sve modifikacije rađene kako bi BR20 podsjećao na slavne V12 GT automobile kao što su 410 Superamerica i 500 Superfast.

Iznutra, Ferrari se igrao s kombinacijom smeđe i tamno smeđe boje, pa su svjetlije nijanse našle svoje mjesto na komandnoj tabli i volanu, dok su sjedišta i tapacirunzi na vratima u tamnijoj nijansi. Zadnja sjedišta su izbačena pošto linije krova GTC4Lusso i BR20 se značajno razlikuju i prosto ne bi bilo dovoljno mjesta za putnike na zadnjim sjedištima.

BR20 koristi isti V12 motor koji se nalazi i u GTC4Lusso. Radi se o 6.3 litarskom „monstrumu“ od 681 KS i 697 Nm obrtnog momenta. Iz Ferrarija nisu izašli u javnost sa „ciframa“ o sprintu od 0 do 100, kao ni maksimalnoj brzini, ali očekivano je da ubrzanje od 0 do 100 postiže za 3,4 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od preko 320 km/h. Prenos snage se vrši preko dva mjenjača na sva četiri četiri točka. Ferrarijev neobični pogon na sva četiri točka koristi jedan mjenjač koji se nalazi iza motora i šalje snagu na zadnju osovinu, a drugi, manji mjenjač se nalazi ispred motora i pokreće prednje točkove.