Posted on

VOLKSWAGEN PREDSTAVIO RESTILIZOVANI T-ROC

Otkako je lansiran 2017. godine, Volkswagen T-Roc je prodat u više od milion primjeraka, od čega 650 hiljada u Evropi. To se može smatrati dobrim rezultatom, s obzirom da je u pitanju potpuno novi model u VW gami koji nije imao prethodnika. Proizvođač vidi tako dobar prodajni rezultat kao kombinaciju kompaktnih dimenzija T-Roca i prilično prostrane kabine sa relativno velikim prtljažnikom.

Na popularnost ovog SUV-a uticali su i moderan dizajn, kao i uvođenje sportske verzije T-Roc R krajem 2019. i kabrioleta u proljeće 2020, a ovom prilikom su i one restilizovane. Imajući sve to u vidu, Volkswagen je, pored uvođenja brojnih modifikacija tokom redizajna modela, zadržao postojeći karakter automobila. Ukratko, na prvi pogled novi T-Roc ne razlikuje se previše od prethodne verzije.

Spolja se redizajn može prepoznati po novim stilskim detaljima, a standardna oprema će uključivati LED prednja svjetla i zatamnjene zadnje svjetlosne grupe. Osim toga, proizvođač će ponuditi nove boje spoljašnjosti i redizajnirane alu felge u veličinama od 17 do 19 inča. Spisak opcija uključuje, između ostalog, inovativni IQ.LIGHT sa matrix LED prednjim svjetlima i osvijetljenom trakom integrisanom u masku hladnjaka, kao i zadnja svjetla sa funkcijom dinamičkih pokazivača pravca.

Enterijer je takođe modernizovan i nudi kvalitetnije materijale. Bez obzira na verziju motora i opreme, standard će biti digitalni kokpit baziran na trećoj generaciji MIB platforme (Modular Infotainment Toolkit). Osim toga, redizajniran je i multifunkcionalni upravljač. Kupcima je na raspolaganju prtljažnik zapremine od 445 do 1.290 litara. Element koji će mnogi vozači cijeniti je centralni ekran nalik tabletu. Upravlja se na dodir, pruža pristup nizu funkcija multimedijalnog sistema i, u zavisnosti od verzije, ima veličinu ekrana od 6,5 ili 8 inča, a u slučaju Discover Pro sistema do 9,2 inča. “Klima” se takođe podešava preko klastera komandi na ploči osjetljivoj na dodir, a zanimljivo je da temperaturu možete mijenjati pomicanjem prsta udesno ili ulijevo.

Kupci novog T-Roca imaće na raspolaganju tri benzinska i dva dizel motora koji se, u zavisnosti oa motora, kombinuju sa 6-stepenim manuelnim ili 7-stepenim DSG mjenjačem sa duplim kvačilom. Osnovni 1.0 TSI benzinski motor ima tri cilindra i proizvodi 81 kW (110 KS). Alternative su 4-cilindarski agregati: 1.5 TSI sa 110 kW (150 KS) i 2.0 TSI sa 140 kW (190 KS). U ponudi su i dva dizalaša, oba sa 4 cilindra i zapreminom od 2.0 litra. U slabijoj verziji motor isporučuje 85 kW (115 KS), a u snažnijoj 110 kW (150 KS). Verzija sa 110 kW (150 KS) vam omogućava i da odaberete ili pogon na prednje točkove ili pogon na sva 4 točka (4Motion).

Sistem 4×4 standardan je za benzinski motor od 140 kW, a također i za model koji je u vrhu ponude, T-Roc R, koji ispod haube ima 2.0-litarski turbo-benzinac sa 221 kW (300 KS). Po prvi put, T-Roc će imati sistem pomoći vozaču Travel Assist, koji preuzima upravljanje, kočenje i ubrzanje do 210 km/h. Aktivni tempomat najnovije generacije standardan je na verzijama Style, R-Line i R. U verzijama sa DSG mjenjačem takođe ima funkciju stop & go.

Volkswagen je u T-Roc uveo još bolji Side Assist sistem koji vozača upozorava na potencijalni rizik od sudara kada se uključi žmigavac pri pokušaju promjene trake. Domet detekcije sistema Side Assist sada je do 60 metara i osim vizuelnog upozorenja u retrovizoru, takođe upozorava vozača pokretima upravljača. Restilizovani Volkswagen T-Roc moći će automatski ulaziti i izlaziti iz parkirnih mjesta zahvaljujući opcionom sistemu pomoći za parkiranje. U najnovijoj verziji, Park Assist se takođe može koristiti za parkiranje napred u parking mjesto koji je pod pravim uglom u odnosu na kolovoz.

VW T-Roc za 2022. godinu u Njemačkoj košta od 23.500€ i može se naručiti odmah. Isporuke su sljedeće godine.

Izvor: B92