VW GOLF DOBIJA UNAPRIJEĐENJA INFOTAINMENT SISTEMA
Volkswagen je predstavio osmu generaciju Golfa u oktobru 2019., ali je dolazak na tržište iznimno popularnog kompaktnog modela bilo praćeno određenim problemima sa softverom. Isporuke su zaustavljene samo nekoliko mjeseci kasnije zbog problema sa softverom za funkciju SOS poziva. Glasine koje stižu iz Wolfsburga govore da su osim obustave u Volkswagenu povukli 15.000 automobila samo u Njemačkoj.
Već početkom 2021., problemi s infotainmentom i kamerom za vožnju unatrag doveli su do drugog povlačenja, što je zahvatilo oko 56.000 primjeraka proizvedenih do juna 2020. Osim Golfa, sa istim problemima se susreću i neki vlanici Škode Octavie i drugih „srodnih“ modela, ali Volkswagen je „odigrao“ korektno i nije ostavio svoje klijente na cjedilu.
Ukoliko ste vlasnik Golfa osme generacije, onda imamo dobre vijesti za vas. VW uvodi veliku nadogradnju za Golf 8 s bolje optimiziranim softverom, koji uključuje novu glasovnu kontrolu koja omogućava “brzo prepoznavanje i precizan odgovor”. Može razumjeti slobodno sročene fraze i može prepoznati govori li vozač ili suvozač. Osim toga, može postavljati pitanja, a korisnik ga može prekinuti.
Dok mnogi ljudi smatraju glasovnu kontrolu više ili manje nevažnom, Golf će u 2022. godini dobiti i konkretna poboljšanja. VW ide toliko daleko da ovo naziva faceliftom, misleći na novi sistem na čipu (SOC) s 25% više snage i grafičkoj kartici s trostruko boljim performansama u odnosu na staru verziju.
Zahvaljujući novom hardveru, VW kaže da će sistemu trebati manje od pet sekundi da prikaže popis rezultata nakon što unesete unos odredišta u navigaciju. Njemački proizvođač automobila kaže da je slušao kupce i njihove probleme s MIB3, nadajući se da su oni sada riješeni zauvijek. Međutim, nadograđeni infotainment sistem dolazi samo u novim automobilima, tako da su postojeći vlasnici „osuđeni“ na stari hardver.
Ipak, oni koji već imaju Golfa 8, mogu očekivati da će ipak imati koristi od softverskog rješenja. Od početka 2022. VW će kontaktirati vlasnike Golfa 8 kako bi ponudio „dobrovoljni“ i neobavezni dolazak na servis kako bi se izvršila nadogradnja sistema. Postojeća vozila s najnovijim softverom će imati osjetno manje opterećenje hardverskih komponenti što bi trebalo pozitivno da se odrazi na njihove performanse.