MASERATI JE PREDSTAVIO GHIBLI I QUATTROPORTE TROFEO S FERRARIJEVIM V8
Maserati je proširio ponudu modela i to na vrhu s modelima Ghibli i Quattroporte i dodatkom u nazivu Trofeo. Baš poput SUV-a Levantea koji je prije dvije godine predstavljen s Ferrarijevim 3,8-litrenim Twin-turbo V8 motorom sada se isti stroj iz Maranella može dobiti i u dvije Maserati limuzine.
Motor postiže 590 KS pri 6250 okretaja i 730 Nm najvećeg okretnog momenta u rasponu od 2250 do 5250 okretaja.
Uparen je sa ZF 8-stepenim automatikom koji snagu šalje na stražnje kotače, a tu je i samoblokirajući diferencijal.
S ovakvom konjicom Ghibli 100 km/h iz stajanja hvata za 4,3 sekunde, a Quattroporte za 4,5 sekundi, a oba voze do maksimalnih 326 km/h.
Ovaj je motor doduše već bio ugrađivan u model Quattroporte ali s 530 KS, dok je kod Ghiblija po prvi put ispod poklopca smješten jedan V8 stroj. Riječ je o najsnažnijim Maserati modelima ikad.
Osim goleme snage i vrhunskih performansi i vanjski izgled oba modela djeluje kako elegantno, tako i sportski, sada s minimalističkim detaljima (oznake Trofeo na bokovima, prednja maska ima vertikalne prečke, veći je stražnji difuzor, novost su otvori na poklopcu motora i 21 colni alu naplaci) koji upućuju na top izvedbu.
Vrhunski ovjes (elektronski podesivi Skyhook) pritom prati performanse, a tu je i mogućnost “launch controla” u modu vožnje “corsa” kada i zvuk iz ispuha daje do znanja kako motor ispod poklopca stiže iz Maranella…
U unutrašnjosti je akcent također stavljen na sport: ugođaj u tamnim tonovima upravo je takav, a uz puno korištenja prirodne Pieno Fiore kože u izradi sjedala, kokpita i svih površina, dodano je i puno detalja od ugljičnih vlakana.
Po pitanju infotainmenta novost je 10,1 inčni dodirni zaslon putem kojeg se upravlja i nadzire brojnim funkcijama dok je dobrodošla stavka i mogućnost poluautonomne vožnje.
Izvor: Autoklub.HR