NOVI KIA SORENTO ĆE SAM PARKIRATI NA USKIM PARKINZIMA
Kia je objavila da će novi Sorento, koji u Evropu dolazi najesen, biti opremljen novom funkcijom daljinskog parkiranja (RSPA – Remote Smart Parking Assist). Sistem s upotrebom dugmeta na pametnom ključu vozačima olakšava pomjeranje vozila na uskim parkirnim mjestima.
Sorento 4. generacije će biti prvi model Kije u Evropi, koji će nuditi RSPA, što će olakšati parkiranje ovog velikog sportskog terenca na uskim parkirnim mjestima. Tehnologija je osmišljena s ciljem lakšeg izlaženja iz vozila i pristupa vozilu ili kada se vozač i saputnici nađu u situaciji kada neko parkira preblizu njihovom vozilu. RSPA će u Evropi biti raspoloživ kod dizelskih izvedbi, zavisno od tržišta i opreme.
Sistem RSPA omogućava parkiranje vozila na daljinu pomoću pametnog ključa
Sistem djeluje tako što vozač i saputnici izlaze iz vozila, dok nakon toga završni dio parkiranja u skladu s datim uputstvima sistem obavlja sam. Sorenta je moguće pomjerati i s parkirnog mjesta, ako zbog nedostatka prostora nije moguće otvoriti vrata. Vozač može pomoću dugmeta na pametnom ključu usmjeriti vozilo u parkirno mjesto ili iz njega.
Autonomno upravljanje polaženja, kočenja i okretanja volana
Tehnologija autonomno kontroliše polazak, kočenje i pomjeranje upravljačkog obruča s ciljem (is)parkiranja vozila, dok ujedno pomoću ultrasoničnih senzora prati okolinu vozila.
U paketu sa RSPA je i sistem za napredno prepoznavanje pješaka i prepreka
Ako vozilo prepozna eventualnu opasnost od sudara s vozilima u pokretu, biciklistima, ili pješacima sistem automatski koči dok se ne uklone prepreke.
Tehnologije za sigurnije parkiranje
Sorentov novi sistem daljinskog parkiranja biće raspoloživ pored svih ostalih tehnologija asistencije namijenjenih sigurnijem parkiranju i koliko je moguće sigurnom izlasku s parkirnog mjesta. Te tehnologije su sistem za spriječavanje sudara kod vožnje unazad (PCA – Reverse Parking Collision-Avoidance Assist Reverse) i sistem za pomoć kod vožnje unazad (RCCA – Rear Cross-Traffic Collision-Avoidance Assist).
PCA pri brzini do 10 km/h tokom vožnje unazad koristi »rikverc kameru« i ultrasonične senzore za spriječavanje sudara s pješacima ili preprekama iza vozila. RCCA upotrebom radara koji prati vozačeve mrtve uglove, kao i prepoznavanjem vozila koja prilikom vožnje unazad ulaze u putanju Sorenta, omogućava sigurniju vožnju unazad. Oba sistema vozača zvučno upozoravaju, a u slučaju potrebe aktiviraju i kočenje.