Posted on

HYUNDAI PRAVI I ELANTRU U TCR SPECIFIKACIJI

Ako je suditi po špijunskim fotografijama koje su se u posljednje vreme pojavile na internetu, Hyundai pretvara i limuzinsku Elantru u trkački model po TCR standardu. Korejski proizvođač u TCR arsenalu već ima i30 N i Veloster N (primarno namijenjen sjevernoameričkom kontinentu), a razvija i električni Veloster za buduću ETCR seriju.

Pomenute špijunske fotografije prikazuju troprostorni Hyundai, navodno ulovljen na testu na “tajnoj” pisti, sa aerodinamičkim rješenjima prikrivenim kamuflažnim bojama. Nigde nema potvrde da je to stvarno auto TCR specifikacije, ali od prednjeg dijela automobila i otvora na haubi za odvod toplote, preko izbačenih blatobrana do zadnjeg krila, on neodoljivo podsjeća na TCR s turboprehranjivanim motorom. U prilog tezi da u pitanju jeste Elantra TCR govore bar tri činioca. Elementi dizajna nove, sedme generacije putničkog modela primjećuju se i na testiranom.

Takođe, nova Elantra za modelsku godinu 2021. biće prvi Hyundai s ovim imenom koji će imati i N Line performantnu varijantu. To podrazumijeva specifične elemente dizajna, unaprijeđenja šasije i turboprehranjivani motor. Istina je da N Line nije isto što i N, već treba da je negdje između standardne i potpuno performantne verzije. Možda je negdje u pripremi i Elantra N? U svakom slučaju, put od oznake N u Hyundai putničkoj gami do stvaranja odgovarajuće trkačke sprave ne bi trebalo da bude dugačak.

Kao što između i30 N i Velostera N nema mnogo razlika, tako se i Elantra u Australiji prodaje kao i30 Sedan. Prodaja sedme generacije putničke Elantre trebalo bi da počne ove jeseni.

Izvor: B92