Renault sprema Clio Rally4 za Reli Monte Karlo
Renault Sport je prošle godine na Reliju Monte Karlo premijerno izvezao na stazu Clio Rally5. Automobil koji je zamišljen kao prvi korak u svijet relija, pokazao se dosta dobro, a isporučeno je preko 80 jedinica privatnim timovima. Nakon 365 dana, red je da na stazu kroči njegov snažniji i brži „brat“.
Rally4 klasa je nasljednica nekadašnje R2 klase, a praktično je sve ostalo isto kao i prije. R2 automobili su započeli svoju karijeru kao 1.6 atmosferske jurilice sa oko 180 KS i sekvencijalnim mjenjačem, a danas su u upotrebi trocilindarski turbo motori. Trenutno, u klasi su dostupni Peugeot 208 Rally4 i Ford Fiesta Rally4, a Clio će biti treći po redu automobil u novoj eri klase.
Na razvoju automobila su radili Stephane Sarrazin i Bryan Bouffier, čuvena reli imena koja su dala interesantne i prijeko potrebne povratne informacije iz automobila. Za sada, iz Renault Sporta su zadovoljni postignutim, obzirom na to da Clio Rally4 već sada pokazuje bolje performanse od svog prethodnika, Clia R3T koji je bio baziran na četvrtoj generaciji ovog automobila.
Automobil će koristiti trocilindarski motor koji će imati mogućnost rada u visokim obrtajima bez gubitka snage. U polju snage, tu bi trebao stajati rame uz rame sa ostalim automobilima u klasi koji razvijaju do 200 KS, a snaga se prenosi na prednje točkove putem petostepenog sekvencijalnog mjenjača. U pogledu voznih karakteristika, Clio Rally4 će biti nervozniji, ali i agilniji reli automobil od Clia R3T. Na Reliju Monte Karlo, Clio Rally4 će biti u ulozi nule. Prve isporuke ovog automobila su planirane za april ove godine, ukoliko sve bude išlo po planu.