AUDIJEV R8 V10 PERFORMANCE RWD JE STVOREN ZA ČISTI UŽITAK
Još više snage, još više zabave: pravo je značenje “Performance” dodatka u nazivu kreacija Audi Sport odjeljenja. Novi R8 V10 Performance RWD dostupan je kao Coupé ili Spyder. Ovaj sportski automobil sa zadnjim pogonom i centralno smještenim V10 motorom od 570 KS je utjelovljenje zabavne vožnje. Pored snažnog motora i zadnjeg pogona, slagalicu čine i sportska sjeditša, dinamičan upravljač, CFK stabilizatori i skupocjene keramičke kočnice.
Audi R8 V10 Performance RWD je novi vrhunac serijskih Audijevih sportskih automobila sa zadnjim pogonom. “Audi R8 V10 RWD je pun pogodak koji je oduševio kupce od samog početka svojim pogonom na stražnje kotače koji je preuzet s trkaćeg R8 LMS i svojom sirovom dinamikom. Sada ima 30 KS i 10 Nm više, podižući iskustvo vožnje na potpuno novu razinu.” kaže Sebastian Grams, izvršni direktor Audi Sport GmbH. Osnovne verzije oba modela, R8 V10 quattro i R8 V10 RWD kao Coupé i Spyder, bit će zamijenjeni novim Performance modelima.
Ovaj sportaš s centralno smještenim motorom ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi (3,8 sekundi za Spyder) uz najveću brzinu od 329 km/h (327 km/h za Spyder). Dragulj novog R8 je poznati atmosferski 5.2 litarski V10 FSI motor s nenadmašivim zvukom, munjevitom reakcijom i nevjerojatnom živahnošću. U R8 V10 Performance RWD, agregat ima snagu od 570 KS i 550 Nm obrtnog momenta, koji šalje snagu na zadnje točkove pomoću S tronic sedmostepenog automatskog mjenjača. Mehanički šper diferencijal idealno raspoređuje obrtni moment ovisno o situaciji u vožnji, osiguravajući izvrsnu isporuku snage čak i na klizavoj cesti. Kao i kod svih R8 verzija, karoserija je izrađena od aluminija pomoću Audi Space Frame (ASF) dizajna, s većim dijelovima izrađenim od plastike ojačane karbonskim vlaknima (CFRP). Coupé verzija R8 V10 Performance RWD teška je samo 1.590 kilograma, dok je verzija Spyder teška 1.695 kilograma.
Cijene za Coupé verziju kreću od 149.000€, dok je za Spyder potrebno izdvojiti minimalno 162.000€.