Posted on

CITROËN SPREMIO NOVE TEHNOLOŠKE NADOGRADNJE ZA E-C4 I C5 AIRCROSS HYBRID

ë-C4 je već pri premijernom predstavljanju zadivio izvrsnim dometom zahvaljujući brojnim tehnološkim odlukama donesenim tijekom razvoja projekta, uključujući korištenje guma klase “A+”, koje smanjuju otpor u vožnji i poboljšavaju učinkovitost. Od oktobra, ë-C4 je napravio daljnji napredak usvajanjem tehnoloških poboljšanja koja dodatno povećavaju njegov domet. Ovo povećanje, u okviru WLTP ciklusa, povećava certificirani domet za 7 km na 357 km. ë-C4 najviše se poboljšava u smislu upotrebe u realnim uslovima, s dometom koji se može povećati za gotovo 30 km ovisno o uslovima korištenja (vanjska temperatura, vrsta ceste, način vožnje itd.). Ove promjene stoga daju više svestranosti i bezbrižnosti za svakodnevnu upotrebu i duža putovanja.

Elektromotor od 100 kW (136 KS) i baterija od 50 kWh ostaju nepromijenjeni na vozilima s platformom e-CMP, iako je njihova izvedba optimizirana s nekoliko nadogradnji:

  • Dodavanje higrometrijskog senzora u kombinaciji s novim postavkama toplinske pumpe optimiziralo je upravljanje grijanjem i klimatizacijom, štedeći vijek trajanja baterije;
  • Sistem prenosa je također optimiziran zahvaljujući novom konačnom prenosnom omjeru i promjeni omjera mjenjača motora radi optimizacije dometa vožnje.

Popularnost ovog automobila kontinuirano raste u Europi, a ë-C4 je već u oktobru činio 32,5% tržišta plug-in hibrida.

Citroënova ambicija je stalno inovirati kako bi ponudio proizvode i usluge koji olakšavaju pristup mobilnosti i promiču opće iskustvo bez stresa. Ova filozofija vrijedi i za elektrifikaciju raspona. Kako bi svojim B2C i B2B kupcima optimizirao korištenje plug-in hibrida i udobnosti koju im nudi, Citroën uvodi rješenja za podršku kao što su Plug-in Reminder i PHEV Connect.

Od oktobra, korisnici C5 Aircross Hybrid u Francuskoj i Velikoj Britaniji dobivaju obavijest putem svog vozila ako se ne puni redovito. Ova je promjena implementirana putem automatskog ažuriranja softvera vozila “Over The Air” i ne zahtijeva od kupaca da posjete Citroënov servis. Ova mjera ima za cilj pomoći korisnicima da optimiziraju performanse svog plug-in hibrida i dodatno smanje utjecaj na okoliš. Istraživanje upotrebe Citroënovih kupaca ohrabruje. Trenutni podaci pokazuju da se 55% putovanja kraćih od 40 km obavlja samo u električnom načinu rada, a 52% kupaca već puni svoje vozilo jednom ili dvaput na svakih 100 km. Ideja je potaknuti ih da idu još dalje kako bi u potpunosti iskoristili prednosti punjivih rješenja.

Citroën C5 Aircross Hybrid opremljen je baterijom od 13,2 kWh što mu daje električni domet bez emisija od 55 km (WLTP). Sistem radi na temelju integrisanog računara, koje analizira putovanja, stanje napunjenosti baterije i broj izvršenih punjenja. Obavijesti se prikazuju na zaslonu osjetljivom na dodir vozila. U početku, nakon pet dana i deset putovanja bez uključivanja vozila, softver će izdavati jednu obavijest dnevno putem zaslona osjetljivog na dodir. Ako vozilo nije priključeno na punjač 30 dana, tada se obavijest pojavljuje dva puta dnevno dok je vozilo u uporabi.

Ova će značajka biti predstavljena u drugim zemljama početkom 2022., a pojavit će se i na sljedećem vodećem modelu marke, novom C5 X Plug-in Hybrid.

PHEV Connect je nova usluga namijenjena menadžerima flota plug-in hibridnih vozila kako bi ih podržala u energetskoj tranziciji pomažući im da smanje troškove svoje flote i emisije CO2. Sistem se oslanja na Citroën Connect Box za prijenos telematskih podataka o vozilu. PHEV Connect upraviteljima voznih parkova daje precizne informacije o korištenju vozila u njihovom voznom parku i omogućuje im poduzimanje radnji kako bi utjecali na ponašanje vozača. Upravitelji voznih parkova imaju pristup statistici s platforme upravljanja PHEV Connect, uključujući sljedeće informacije o njihovoj floti:

  • Procenti korištenja voznog parka u električnom i hibridnom načinu rada
  • Frekvencija punjenja
  • Potrošnja goriva i vremena uključivanja za cijeli vozni park i po vozilu
  • Potencijalni dobici generirani boljim ponašanjem u vožnji ili povećanom upotrebom stanica za punjenje.

 

Ove informacije pomažu upraviteljima voznih parkova da poboljšaju svoj TCO nudeći korisnicima personalizirane savjete o maksimalnom korištenju električnog načina rada, češćem punjenju vozila i prilagodbi njihovog stila vožnje.