DACIA PREDSTAVILA JOGGER: PROSTRANA KOMBINACIJA MONOVOLUMENA I CROSSOVERA
U Daciji ovih dana vlada izuzetno pozitivna energija. Njihov Sandero je ponio titulu najprodavanijeg automobila u Evropi u julu ove godine, skinuvši sa trona do sada nedodirljivi Volkswagen Golf. Sada je došlo vrijeme za premijeru potpuno novog modela u ponudi koji nastavlja tranziciju i napredak brenda. Pozdravite Jogger, potpuno novi model u ponudi koji dolazi na mjesto modela Lodgy. Monovolumeni su „out“ pa je Dacia još prošle godine završila proizvodnju Lodgyja. Sada je tu Jogger, zanimljiva kombinacija klasičnog monovolumena i modernog crossovera.
Ime Jogger simbolizira sport, prirodu i pozitivnu energiju i utjelovljuje tipične karakteristike svake Dacije – praktičnost, robusnost i pristupačnost. Dizajn automobila je najsličniji Sanderu Stepway. Tačnije, sprijeda izgleda gotovo identično, dok se ključne razlike dešavaju od B-stuba gdje su Dacijini dizajneri produžili liniju krova i stvorili siluetu tipičnog monovolumena. Jogger je tako postao najduži model u ponudi sa 4,55 metara dužine. Jogger ima masivni prtljažnik od 708 litara koji je moguće povećati na 1.819 litara zapremine ukoliko preklopite zadnja sjedišta. Naravno, ovo se odnosi na verzije s pet sjedišta.
Očekivano od Dacie, enterijer automobila je već prilično poznat te smo ovakva izdanja vidjeli već na novom Sanderu, Loganu, kao i osvježenom Dusteru. Infotainment sistem se prikazuje na „tabletu“ na centralnoj konzoli, a ono što je po našem mišljenju pohvalno je što i dalje koriste fizičke kontrole klima uređaja, za razliku od pojedinih proizvođača koji su ih smjestili na ekran. U osnovnom modelu koji dolazi s najmanje opreme, umjesto ekrana, kupci će dobijati integrisani nosač za telefon koji može poslužiti kao zamjena a veći ekran. Među serijskom opremom, ističu se automatsko paljenje svjetala i brisača, limitator brzine te multifunkcionalni volan s komandama.
Kao i Sandero, Sandero Stepway te Logan, Jogger će biti dostupan isključivo s benzinskim i LPG motorima. Najsnažnija opcija će biti 1.0 trocilindarski turbo motor sa 110 KS. Ovaj agregat je uparen sa šestostepenim manuelnim mjenjačem koji snagu šalje na prednje točkove. Eco-G varijanta koja koristi LPG kao pogonsko gorivo će imati domet od oko 1.000 kilometara zahvaljujući 40-litarskom spremniku za plin i 50-litarskom spremniku za benzin. Za sada, nema informacija o mogućem automatskom mjenjaču za Joggera, ali vjerujemo da će Dacia naknadno širiti ponudu motora i mjenjača za ovaj model.