DEBITOVAO OSVJEŽENI PEUGEOT 5008
Prije nekoliko dana predstavljen je osvježeni Peugeot 3008, a danas je došao na red 5008. Najveći Peugeotov SUV stiže sa istim estetskim izmjenama kao i njegov manji „brat“. Potpuno isti stil maske hladnjaka sa 3008 je primjenjen i na 5008. Maska bez okvira se proteže ispod LED klastera glavnih svjetala, a lavlje „kljove“ u ulozi dnevnih svjetala po uzoru na one koje su debitovale na modelu 508.
Retro motiv nalazimo na prednjoj masci gdje je smještena oznaka modela 5008, koja je sada postala prisutna skoro na svim modelima u ponudi. Full LED prednja i zadnja svjetla su dostupna u višim pkaetima opreme, dok su GT i GT Pack modeli dobili jedinstveni dizajn maske hladnjaka, a GT Pack stiže sa novim setom 19-inčnih felgi.
Na potpuno isti način kao kod modela 3008, unaprijeđen je enterijer modela. Ekran infotainment sistema sada mjeri dijagonalu od 10 inča, a digitalni klaster instrumenata se projektuje na 12,3-inčnom ekranu ispred vozača. Osvježeni 5008 je dobio prekidač za odabir moda vožnje na modelima sa automatskim mjenjačem. Vozač može izabrati Normal, Sport i Eco mod, a Advanced Grip Control optimizira kontrolu proklizavanja sa Normal, Snow, Mud i Sand modovima, iako i dalje u ponudi nema 4×4 modela.
Paleta motora je nešto siromašnija nego kod modela 3008. Od benzinskih motora, u ponudi su 1.2 trocilindarski turbo motor sa 130 KS i 230 Nm obrtnog momenta i 1.6 četverocilindarski turbo motor sa 180 KS i 250 Nm. Slabiji motor je dostupan ili sa manuelnim šestostepenim mjenjačem, ili sa osmostepenim automatikom, dok kod jačeg motora automatski mjenjač dolazi u serijskoj opremi. Što se dizela tiče, u ponudi su četverocilindarski 1.5 turbo agregat sa 130 KS i 300 Nm obrtnog momenta, uparen sa oba tipa mjenjača, a 2.0 motor sa 180 KS i 400 Nm je dostupan isključivo sa osmostepenim automatikom.