Posted on

FIAT PANDA SA TEHNIKOM IZ FORD FIESTE R5

Britanska kompanija M-Sport, koja vodi istoimeni tim u WRC-u, stvorila je hibrid. Ne, nema električnog motora koji se krije unutar ovog starog hatchbacka, već ovu riječ koristimo da opišemo neočekivani brak između originalne Fiat Pande i prve generacije Ford Fieste R5.

Automobil koji više podsjeća na kreaciju od Lego kockica, dobio je body kit inspirisan reli automobilima Grupe B. Već na prvi pogled je jasno da ovo nije tipični talijanski gradski automobil jer je mala Panda temeljito modifikovana. Moglo bi se tvrditi da je to više Ford nego Fiat jer koristi šasiju od Fieste R5 namijenjene za reli. To je zahtijevalo proširenje školjke za 360 milimetara kako bi se napravio prostor za nove komponente.

Motor također dolazi iz Forda, tačnije 1.6 litarski benzinski motor s turbopunjačem. EcoBoost motor s četiri cilindra isporučuje gotovo 300 KS i dovoljno obrtnog momenta od 500 Nm. Snaga se prenosi na obje osovine putem petostepenog Sadev sekvencijalnog mjenjača.

Dodatne promjene dogodile su se unutar kabine gdje više nećete pronaći stražnja sjedišta. Ona su uklonjeni ne samo radi uštede na težini, već i radi ugradnje rezervnog točka jer tajanstveni kupac želi sudjelovati u relijima i na asfaltu i na makadamu. Pandamonium, kako ga je nazvao M-Sport, dolazi s FIA homologiranim kavezom i pojasevima u šest tačaka.

Dok će ljubavna veza između Pande i Fieste R5 ostati jednokratan projekt, M-Sport kaže da je na putu još jedinstvenih vozila jer kompanija želi razviti liniju vozila rađenih po narudžbi. U međuvremenu, WRC divizija nastavlja završna podešavanja na hibridnoj Pumi Rally1 koja će debitovati na otvaranju WRC sezone 2022.