KAKAV BI BIO AUDI RS Q7?
Kada je originalno predstavljen u martu 2016., Audi SQ7 je postao najsnažniji dizelski SUV na svijetu. Zadržao je TDI motor s faceliftom koji je predstavljen u julu 2019., ali je dizelski motor zamijenjen benzinskim motorom. Europska verzija sada ima isti TFSI motor kao i njezin američki brat, što je i dobra i loša vijest ovisno o tome na kojoj ste strani.
Neki bi tvrdili da je dizel sa svojim izvrsnim obrtnim momentom i boljom ekonomičnošću goriva prikladniji za tako veliko i teško vozilo, dok su drugi protiv ideje da performantni model koristi „satansko“ gorivo. Ono oko čega se svi možemo složiti je da nas sve skupa čudi Audijeva odluka da nikada nisu napravili RS Q7, budući da su mehaniku i tehnologiju već primjenili u RS Q8. Međutim, nepoznati tuner iz Poljske je podigao snagu fabričkog SQ7 i pokazali nam kakav bi RS Q7 zapravo bio.
Ovaj primjerak u Sepang plavoj boji nije baš tipični SQ7 jer je twin-turbo V8 temeljito modifikovan kako bi vlasniku pružio veći ugođaj. 4.0-litarski agregat sada ima 800 Nm obrtnog momenta kako bi savršeno parirao RS Q8, iako je još uvijek „kratak“ za 100 Nm u usporedbi s dizelskim čudovištem – SQ7 TDI.
Snaga je povećana za 10 posto na 550 KS ili 41 KS manje od RS Q8. Sada postiže brzinu od do 100 za samo 3,7 sekundi, što je jako impresivno s obzirom na samu veličinu i težinu. Neke RS oznake i dvostruki ovalni auspusi i vizuelno bi ga približili RS Q7 varijanti, ali barem je ljutita nota auspuha slična onome što biste očekivali od vrhunskog SUV-a koji je razvio Audi Sport.