KIA JE 2021. GODINU ZAVRŠILA S REKORDNIM TRŽIŠNIM UDJELOM U EVROPI
Kia je u prošloj godini ostvarila svoj najviši tržišni udio u Evropi – u okolnostima kada se tržište novih automobila generalno smanjilo.
U 2021. godini Kia u Evropi rekordno ꟷ tržišni udio sa 3,5 % porastao na 4,3 %
Prema podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) je Kijin evropski tržišni udio u 2021. iznosio 4,3 % (3,5 % u 2020.).
Prema podacima Evropskog udruženja proizvođača automobila (ACEA) je Kijin evropski tržišni udio u 2021. iznosio 4,3 % (3,5 % u 2020.).
U Evropi u 2021. prodatih 502.677 vozila Kia, što je 21 % više nego prethodnu godinu
Kijina prodaja u 2021. u zemljama članicama EU i EFTA te u Velikoj Britaniji je s ukupno prodatih 502.677 primjeraka zabilježila rast od 21 posto u odnosu na 2020. godinu kada je Kia prodala 416.715 vozila.
Kijina prodaja u 2021. u zemljama članicama EU i EFTA te u Velikoj Britaniji je s ukupno prodatih 502.677 primjeraka zabilježila rast od 21 posto u odnosu na 2020. godinu kada je Kia prodala 416.715 vozila.
Kia i dalje izuzetno raste uprkos padu tržišta automobila za 1,5 %
Ove uspješne brojke bitno se razlikuju od događanja na tržištu novih putničkih vozila koje se prošle godine smanjilo za 1,5 posto. Pad je u velikoj mjeri posljedica teške situacije na tržištu koju su prouzrokovali pandemija Covid-19 i globalna nestašica poluprovodnika.
Kia je prebrodila proizvodne probleme s kojima se susreću brojni drugi proizvođači automobila tako što je brzo dobila potrebne dijelove i prilagodila proizvodnju u svojoj naprednoj fabrici u Slovačkoj kako bi zadovoljila potražnju. Posljedično je bila Kijina prodaja u 2021. godini samo za 168 vozila manja od 502.845 vozila koliko ih je ovaj brend prodao u 2019., dakle u godini prije pandemije Covid-19 i nestašice čipova.
Za lanjske impresivne rezultate zaslužna i Kijina elektrifikovana vozila, koja su u 3. kvartalu predstavljala 45 % svih prodatih Kija
Transformaciju brenda Kia u 2021. godini je uključivao i cilj postati vodeći pružalac rješenja za održivu mobilnost, s rastućom ponudom ekološki prihvatljivijih elektrifikovanih vozila. Lanjski impresivni rezultati su i posljedica rastućeg udjela prodaje Kijinih elektrifikovanih vozila koji je u trećem kvartalu činio 45 posto.
Jason Jeong, predsjednik Kia Europe, rekao je: »2021. godina je bila za Kiju u Evropi vrlo uspješna, a naš dosad najbolji tržišni udio svjedoči o uspješnom radu kako mojih kolega u Kiji tako i u našoj zastupničkoj mreži. Naša nagrađena, najsavremenija vozila i dalje osvajaju srca evropskih kupaca zahvaljujući svojoj pobjedničkoj kombinaciji dizajna, performansi i tehnologija.”
»Iako je bila vrlo uspješna prošla godina je bila za Kiju i inače vrlo važna – na novo smo transformirali brend i uveli odvažnu novu filozofiju dizajna zvanu ‘Opposites United’. Bez obzira na to da li se radi o lansiranju našeg prvog namjenskog električnog modela EV6, našeg potpuno novog evropskog elektrifikovanog sportskog terenca Sportage ili razotkrivanju našeg potpuno novog elektrifikovanog crossovera Niro ovi uzbudljivi modeli dokazuju Kijin sve važniji položaj u dobi elektrifikacije.”
Kia do 2035. godine namjerava evropskim kupcima ponuditi potpuno elektrifikovane modele, s ukupno 11 električnih vozila do 2026. godine. Sedam od ovih električnih vozila, od kojih je prvi model EV6, biće napravljanih na Kijinoj namjenskoj električnoj globalnoj modularnoj platformi. (E-GMP).
Ove uspješne brojke bitno se razlikuju od događanja na tržištu novih putničkih vozila koje se prošle godine smanjilo za 1,5 posto. Pad je u velikoj mjeri posljedica teške situacije na tržištu koju su prouzrokovali pandemija Covid-19 i globalna nestašica poluprovodnika.
Kia je prebrodila proizvodne probleme s kojima se susreću brojni drugi proizvođači automobila tako što je brzo dobila potrebne dijelove i prilagodila proizvodnju u svojoj naprednoj fabrici u Slovačkoj kako bi zadovoljila potražnju. Posljedično je bila Kijina prodaja u 2021. godini samo za 168 vozila manja od 502.845 vozila koliko ih je ovaj brend prodao u 2019., dakle u godini prije pandemije Covid-19 i nestašice čipova.
Za lanjske impresivne rezultate zaslužna i Kijina elektrifikovana vozila, koja su u 3. kvartalu predstavljala 45 % svih prodatih Kija
Transformaciju brenda Kia u 2021. godini je uključivao i cilj postati vodeći pružalac rješenja za održivu mobilnost, s rastućom ponudom ekološki prihvatljivijih elektrifikovanih vozila. Lanjski impresivni rezultati su i posljedica rastućeg udjela prodaje Kijinih elektrifikovanih vozila koji je u trećem kvartalu činio 45 posto.
Jason Jeong, predsjednik Kia Europe, rekao je: »2021. godina je bila za Kiju u Evropi vrlo uspješna, a naš dosad najbolji tržišni udio svjedoči o uspješnom radu kako mojih kolega u Kiji tako i u našoj zastupničkoj mreži. Naša nagrađena, najsavremenija vozila i dalje osvajaju srca evropskih kupaca zahvaljujući svojoj pobjedničkoj kombinaciji dizajna, performansi i tehnologija.”
»Iako je bila vrlo uspješna prošla godina je bila za Kiju i inače vrlo važna – na novo smo transformirali brend i uveli odvažnu novu filozofiju dizajna zvanu ‘Opposites United’. Bez obzira na to da li se radi o lansiranju našeg prvog namjenskog električnog modela EV6, našeg potpuno novog evropskog elektrifikovanog sportskog terenca Sportage ili razotkrivanju našeg potpuno novog elektrifikovanog crossovera Niro ovi uzbudljivi modeli dokazuju Kijin sve važniji položaj u dobi elektrifikacije.”
Kia do 2035. godine namjerava evropskim kupcima ponuditi potpuno elektrifikovane modele, s ukupno 11 električnih vozila do 2026. godine. Sedam od ovih električnih vozila, od kojih je prvi model EV6, biće napravljanih na Kijinoj namjenskoj električnoj globalnoj modularnoj platformi. (E-GMP).
Svjetska premijera koncepta ID.2all
25/03/2023
PROMOCIJA AUDI E-TRON GT U INTER AUTO TUZLA
13/01/2023
JAKŠIĆ KRENUO PO TITULU EVROPSKOG ŠAMPIONA
30/08/2022
PORSCHE SUV SLAVI GODIŠNJICU POSTOJANJA
10/06/2022
MANTHEY PERFORMANCE KIT ZA PORSCHE 911 GT3
02/06/2022