MASERATI ZVANIČNO PREDSTAVIO SVOJ NOVI SUV GRECALE
Maserati je još jedan u nizu brendova koji se nadaju da će uvođenjem SUV modela dobiti više kupaca i samim tim, više novca. MC20 je svakako prikladniji Maseratiju, uzbudljiviji i više oslikava pravi imidž kompanije, ali Grecale, kao i već duže vremena prisutni Levante, trebali bi donijeti kompaniji finansijski uspjeh i boljitak. Dosta uvoda, pričajmo o Grecaleu.
Nazvan po vjetru sjeveroistočnog smjera koji puše na Mediteranu, Grecale je model koji nudi i SUS motore, ali i potpuno električnu verziju za liniju Forgole. Električni model će stići na tržište godinu dana nakon modela, a imat će drugačiju masku koja neće biti otvorena kao kod verzije sa SUS motorima, kao i nešto drugačije i aerodinamičnije felge.
Grecale u velikoj mjeri podsjeća na svog većeg „brata“ Levantea, ali u nešto manjem „pakovanju“. Neki su ga već prozvali luksuznom Ford Pumom, obzirom da sprijeda zaista podsjećaju. Ipak, novi „trozubac“ ima karakterističan identitet te ih nećete baš tek tako pomiješati na cesti. Pogotovo Trofeo primjerke s dodatnim proširenjima i agresivnijim izgledom. Pod haubom Trofeo izvedbe se krije 3.0 litarski biturbo V6 motor, isti onaj koji pokreće i MC20. Razvija 523 KS i ima maksimalni obrtni moment od 620 Nm. Od 0 do 100 ubrzava za 3,8 sekundi, a maksimalna brzina koju može postići iznosi 285 km/h. Prenos snage na podlogu vrši osmostepeni ZF mjenjač koji šalje snagu na sva četiri točka, a zadnji diferencijal ima i elektronski „šper“.
U nižim modelima, pod haubom je 2.0 turbo motor s blagim hibridnim sistemom. U GT paketu njegova snaga iznosi 296 KS i 450 Nm obrtnog momenta, dok u paketu Modena ona je nešto veća i iznosi 325 KS uz isti obrtni moment. Osnovni model (GT) od 0 do 100 ubrzava za 5,6 sekundi, dok je Modena brža tri desetinke, a u oba slučaja, maksimalna brzina iznosi 240 km/h. Prodaja Grecalea u Europi kreće u prvoj polovini godine.