MERCEDES PREDSTAVIO SL43 S TEHNOLOGIJOM IZ FORMULE 1
Mercedes-AMG je predstavio novu verziju svog SL roadstera koja nosi oznaku SL43. Na papiru, SL43 je najslabiji u ponudi, ali svakako nije ništa manje zanimljiv i uzbudljiv za vožnju. Čak naprotiv, SL43 stiže na tržište s tehnologijom koju je Mercedes razvijao i koristi u svom bolidu Formule 1. Ovo je prvi serijski automobil na tržištu sa električnim turbo punjačem koji potpomaže dvolitarskom turbo motoru kodne oznake M139.
Šta je benefit električnog turbo punjača? Na ovaj način efikasno je eliminisana turbo rupa jer mali elektromotor pokreće turbinu do onog broja obrtaja kada izduvni gasovi dolaze u turbinu i preuzimaju dalje pokretanje turbine. Isti sistem Mercedes koristi i u svom F1 motoru, a za napajanje koristi istu instalaciju od 48V koja napaja i starter generator. Iz Mercedesa kažu da zahvaljujući toj tehnologiji, motor reaguje spontanije na dodavanje gasa u cijelom rasponu obrtaja.
U brojkama, SL43 ima 381 KS i 480 Nm obrtnog momenta. Starter generator sam od sebe dodaje 14 KS u kratkim vremenskim intervalima, pa to ovaj automobil čini i blagim hibridom. Prenos snage vrši devetostepeni MCT automatik / Multi-Clutch Transmission, a snaga ide samo na zadnju osovinu. Puristi i tradicionalisti su zadovoljeni. Od 0 do 100, SL43 ubrzava za 4,9 sekundi, a maksimalna brzina koju automobil postiže je 275 km/h. Iako je najslabiji u ponudi, SL43 bi trebao biti veoma zabavan za vožnju jer je značajno lakši.
Izgledom, SL43 ne odskače od ostatka ponude. Prednji kraj je nešto drugačiji zbog izmijenjenih usisnika na prednjem braniku, kao i zadnji kraj koji nema vertikalne otvore. SL43 dolazi na 19-inčnim felgama u seriji, a dostupne su i 20 i 21-inčne felge, dok su straga četvrtasti završeci izduvnog sistema. Cijene novog SL43 nisu objavljene, već će to biti učinjeno naknadno kada se približi početak proizvodnje automobila.