NISSAN PREDSTAVIO NOVU SUPER GT JURILICU
Službeno, Nissan je odlučio da penzioniše vremešni GT-R. Međutim, nije riječ o serijskom modelu kojeg šalju u historiju. Umjesto toga, to je trkačka Super GT verzija koja će se penzionisati na kraju ove godine. Time se završava 13 godina uspješnog učešća u sklopu klase Super GT GT500. GT-R je pomogao Nissanu da pet puta osvoji titulu u konkurenciji vozača.
Ali kako kažu, sve ima svoj kraj. U sezoni Super GT 2022., GT-R će naslijediti potpuno novi Z model. Uz to, trebali bismo reći da ovo označava povratak nekog Z modela u elitni rang japanskih GT trka nakon više od trinaest godina. Posljednji nastup Nissanovog Z modela se desio 2007. s platformom Z33, a baš kao i nasljednik, i to je bio veoma uspješan trkački automobil.
Nakon odsustva koje je trajalo više od desetljeća, potpuno novi Z GT500 ima puno toga za napraviti. Nissan nije dao specifikacije motora nadolazećeg trkaćeg automobila, ali jedan pogled na pravila, propise i ograničenja Super GT serije trebao bi nam dati bolju sliku o specifikaciji vozila.
Kao i svi ostali automobili u seriji, Z GT500 mora koristiti 2.0 litarski četverocilindarsi motor s turbo punjačem. Iako zvuči više kao recept za touring trke, a ne GT automobil, ti kompaktni motori imaju ozbiljne performanse. Motori su ograničeni na 650 KS, tako da je daleko od prosječnog 2.0 motora koji vam prvi padne na pamet.
Izvana, sličnost sa serijskim Z je i više nego očigledna. Međutim, to je Z samo po imenu jer je trkaći automobil zapravo silueta sa cijevnom konstrukcijom, baš kao i svi ostali automobili u klasi. Ipak, sa svojim niskim, širokim stavom i ekstremnim aerodinamičnim paketom, ovo je vjerojatno najluđi Z nove generacije koji je, a vrlo vjerovatno i koji će biti predstavljen za životnog vijeka ovog modela.
Novi Z GT500 ima prilično ozbiljan zadatak i veliku prazninu koju mora popuniti. Osim pet titula u konkurenciji vozača koje je GT-R uspio osvojiti, njegov prethodnik također ima četiri trofeja u timskoj konkurenciji iza sebe.