Posted on

NOVI AUDI RS3 STIŽE S LEGENDARNIM PETOCILINDARSKIM MOTOROM I DRIFT MODOM

Audi je danas otkrio potpuno novi RS3. Kakva raketa! Pod haubom je prepoznatljivi petocilindarski 2.5 turbo motor koji se nalazio i u prošloj generaciji, a svoju veselu „pjesmu“ nastavlja i u novoj generaciji. RS3 stiže sa 395 KS, prepoznatljivim zvukom, Quattro pogonom i performansama superautomobila. Ovaj automobil je savršen omaž 40. godišnjici originalnog, legendarnog Audija Quattro u kojem je debitovao petocilindarski motor.

Audi je predstavio RS3 u obje karoserijske izvedbe: Sportback i Sedan. Neovisno o karoserijskoj izvedbi, RS3 je dinamičniji više nego ikada prije. Dizajn automobila je dodatno „zaoštren“ agresivnim detaljima, crnim obrubom maske koja dominira prednjim krajem, posebnim usisima zraka na branicima koji doprinose protoku zraka i hlađenju automobila. LED svjetla imaju motiv karirane zastave koja daju trkački duh ovom automobilu. Prednji blatobrani su takođe dobili proširene otvore, dok je zadnji kraj dobio karakteristični RS potpis sa dva ovalna završetka izduvnog sistema.

Iznutra, Audi je spremio enterijer po uzoru na Lamborghini. Već u seriji je dostupan Audijev Virtuelni Kokpit koji mijenja analogni klaster instrumenata. Za RS3, on stiže u veličini od 12,3 inča, dok je ekran infotainment sistema nešto manji i mjeri 10,1 inča. Iznutra takođe nalazimo tipične RS potpise u vidu saćastog uzorka šavova na sjedištima. Konac kojim su prošivena sjedišta je dostupan u crvenoj, crnoj ili zelenoj boji, a ukoliko se odlučite za neku od dvije kontrastne opcije, naći ćete još crvenih ili zelenih detalja na bočnim stranicama sjedišta, instrument tabli, upravljaču, kao i tapacirunzima na vratima.

Zahvaljujući snažnom i potentnom 2.5 TFSI motoru, Audi tvrdi da RS3 ima najbolje ubrzanje u klasi. Prema prvim tvrdnjama Audija, RS3 od 0 do 100 ubrzava za samo 3,8 sekundi što je brže i od snažnijeg Mercedesovog glavnog aduta – A45 AMG. Maksimalna brzina standardne verzije iznosi 250 km/h, dok je ona nešto viša za modele sa performance paketom i iznosi 280 km/h. Evropski model stiže sa 395 KS i 500 Nm obrtnog momenta, dok će na američkom tržištu ovaj auto biti dostupan sa 401 KS. Za prenos snage na podlogu, zadužen je Quattro pogon koji je uparen sa vrlo brzim sedmostepenim automatikom s dvostrukim kvačilom. Automobil dolazi s potpuno novom RS Torque Splitter opcijom pomoću koje se raspoređuje obrtni moment na svaki točak zasebno po potrebi. RS Torque Rear je opcija za sve one koji su ljubitelji drifta.