NOVI KIA SORENTO SA SISTEMOM ‘TERRAIN MODE’ JOŠ BOLJI
Novi Kia Sorento će do kraja godine ponuditi novu funkciju Terrain Mode. Sistem će vozačima Sorenta 4. generacije pružati bolji kontakt s podlogom, kao i veću stabilnost i kontrolu u blatu, pijesku i na snijegu, s posebnim programom za svaku od ovih zahtjevnih podloga.
Bolja kontrola na podlogama sa lošijim prianjanjem
Sistem će izvedbama s pogonom na 4 točka omogućavati još bolje terenske mogućnosti na različitim podlogama s lošijim prianjanjem. Vozači će moći pomoću prekidača na središnjoj konzoli preklapati između tri načina terenske vožnje (‘Mud’, ‘Snow’ i ‘Sand’). Sistem automatski optimizira pogon tako što prilagođava okretni moment i raspodjelu snage na svaki pojedinačni točak i kontroliše stabilnost. Terrain Mode prilagođava i vrijeme promjene brzine kod oba mjenjača iz ponude (8-stepeni mjenjač s dvostrukim kvačilom za dizelske izvedbe, 6-stepeni automatski mjenjač za hibridne), s obzirom na različite podloge.
Pablo Martinez Masip, direktor planiranja proizvoda i cijena u Kia Motors Europe, rekao je: “ Sorento je uvijek bio sposobno vozilo, a novi model dokazuje kako se godinama razvijao kako bi odgovarao svim zahtjevima savremenog doba. Sorento prve generacije, predstavljen 2002. godine, imao je 4×4 pogon i robusnu karoseriju na okviru, zbog čega je bio solidan na svim terenima. 18 godina kasnije 4. generacija modela koristi naprednu pogonsku tehnologiju kako bi unaprijedila njegove mogućnosti.
Novi Sorento sada je sposobniji nego ikada prije i stvoren je kako bi vozačima pružao veću samouvjerenost i kontrolu. Novi model kombinira inteligentni 4×4 pogon i čvrstu monocoque šasiju s novom funkcionalnošću Terrain Mode. Zbog toga se brže odaziva na promjenu situacije i vozačima omogućava bezbrižnu vožnju.”
Način Snow: za zimu i zimske sportove
Sorentov način terenske vožnje ‘Snow’ je idealan u zimsko doba ili za porodice, koje zimi sudjeluju u zimskim sportovima. Način Snow, koji je optimiziran za održavanje kretanja naprijed na podlogama sa lošim prianjanjem u zimskim uslovima, ograničava okretni moment, jer ga koliko je moguće jednako distribuira na sva četiri točka. Sistem protiv proklizavanja (TCS) blagim kočenjem optimizira prianjanje, dok mjenjač ima kraći omjer brzina zbog čega se motor okreće u nižim okretajima kako bi spriječio proklizavanje točkova.
Način Mud: za posjetioce festivala i vožnju po selima
Način Mud, namijenjen vožnji u blatu, pruža bolje prianjanje i bolju kontrolu onim vozačima, koji se hvataju u koštac s blatnjavim putevima i poljima, što je idealno rješenje za vozače po selima ili na primjer posjetioce festivala u prirodi. Način Mud djeluje u vidu zakašnjelog prijenosa brzina, uglađenog okretnog momenta AWD sistema i jače sile kočenja sistema protiv proklizavanja točkova. To vozilu pomaže da ostane na zadatom smjeru i ne zaglavi u blatu.
Način Sand: za ljubitelje plaža
Način Sand pomaže vozačima da samouvjerenije voze na pješčanim putevima, plaži, ali i u pustinji. Kombinacijom većeg okretnog momenta i zakašnjele promjene stepena prijenosa i jednake distribucije okretnog momenta AWD sistema vozačima pomaže kako ne bi zaglavili u pijesku. U načinu Sand TCS takođe omogućava veću silu kočenja zbog čega sistem pruža više okretnog momenta točkovima kojima je to potrebno.
Novi Sorento u Evropi u prodaji do kraja godine
Novi model će u većem dijelu Evrope biti raspoloživ do kraja ove, dok ga kod nas očekujemo početkom iduće godine.