Posted on

PEUGEOT PREDSTAVIO 3008 FACELIFT

Peugeot je predstavio osvježeni 3008. Shodno najavama i očekivanjima o kojima smo nedavno pisali, i model 3008 je usvojio Peugeotov unaprijeđeni dizajnerski jezik prvi puta primjenjen na modelu 508, a nakon njega su na isti način dizajnirani i 208 i 2008. Osim izmjena na eksterijeru, 3008 je dobio i unaprijeđenja i-Cockpita, ali i široki izbor motora koji je obogaćen hibridnom varijantom od 300 KS.

Evropski automobil godine iz 2017. je ušao u drugu fazu svog životnog ciklusa. Facelift je kreiran s ciljem da 3008 ostavi dovoljno svježim i naprednim za borbu sa sve jačom konkurencijom u tom segmentu SUV vozila. Sada već popularne „kljove“ su nastavak klastera prednjih svjetala, a u njima su smještena dnevna svjetla. Takođe, numerički zapis 3008 je smješten iznad znaka lava na prednjoj masci što je takođe dio Peugeotove tradicije. Dizajn maske hladnjaka je naročito interesantan zbog činjenice da maska više nema fizički okvir već se završava ispod klastera prednjih svjetala.

Izmjene u kabini donose novi, veći ekran Peugeotovog i-Cockpita koji sada stiže u dimenziji od 10 inča, zamjenjujući stari od 8. Potpuno digitalni setup upotpunjuje 12,3 inčni displej na sredini komandne table koji je u potpunosti prilagodljiv i upotpunjuje „high-tech“ izgled automobila. Kod modela sa automatskim mjejnačem, preko istok ekrana ćete moći izabrati mod vožnje: Normal, Sport i Eco, a hibridni 3008 će imati Electric, Hybrid, Sport i 4WD mod.

Ponuda motora će biti prilično raznovrsna. Ljubitelji benzinskih motora će moći da biraju 1.2 trocilindarski turbo motor sa 130 KS i manuelnim šestostepenim ili osmostepenim automatskim mjenjačem. Jači benzinski agregat je 1.6 četverocilindarski koji razvija 180 KS, a dostupan je samo sa osmostepenim automatikom. Dizelske motore predstavlja 1.5 četverocilindarski agregat sa 130 KS, dostupan i sa manulenim i sa automatskim mjenjačem.

U ponudi se nalaze i dva hibrida. Prvi, ujedno i slabiji kombinuje SUS motor od 180 KS sa jednim elektromotorom jačine 110 KS, što daje ukupnu snagu od 225 KS i 360 Nm obrtnog momenta. Njegovo ubrzanje od 0 do 100 iznosi 8,7 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 225 km/h. Najsnažniji model u ponudi koristi SUS motor od 200 KS u kombinaciji sa dva elektromotora, jedan od 110 KS, montiran naprijed i jedan od 112 KS, montiran nazad. Snaga pogonske jedinice iznosi 300 KS i 520 Nm obrtnog momenta, a od 0 do 100 ubrzava za 5,9 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 235 km/h.