PREDSTAVLJEN REDIZAJNIRANI BMW X7
BMW je predstavio redizajnirani X7, najveći, najskuplji, ali i najprodavaniji SUV u ponudi. Ne tražite logiku u tome, tako je kako je. Ono što nas više brine je činjenica da je ovaj model prisutan već pet godina na tržištu, a ni sami nismo primjetili kako je vrijeme „proletilo“. Redizajnirani X7 je tu, a s njim su stigle promjene izvana, ali i u kabini.
Govoreći o prednjem kraju, BMW je podijelio svoja tradicionalna prednja svjetla na dva dijela na novom modelu. Ova postavka dvostrukog osvjetljenja bit će nova glavna komponenta za „velike“ BMW-ove modele, a ista će biti primjenjena na novu Seriju 7, električnu limuzinu i7, kao i do XM hibridni crossover koji takođe stiže uskoro.
Na X7, LED dnevna svjetla nalaze se gore blizu linije haube, dok su glavna prednja svjetla smještena niže na braniku. Cilj ovog izgleda, kaže BMW, je naglasiti čvrst stav X7. Osim toga, donja maska na modelu xDrive40i ima novu sjajnu srebrnu oblogu koja strši iz baze branika, dok maska hladnjaka / bubrezi nose crne letvice unutar svjetlijeg hromiranog okruženja.
Sportski X7 M60i se odriče kroma i umjesto toga ima sjajnu crnu obradu. Rešetka maske hladnjaka i donji otvori za ventilaciju nose monotonu crnu boju, dok svjetla imaju zatamnjeni sjaj koji im daje agresivniji izgled. I očekivano, na lijevoj strani rešetke se nalazi oznaka M. BMW će kupcima ponuditi novih 14 boja za X7. Takođe, kupci će moći dobiti X7 sa oznakom „BMW M 50 Years“ koji je stilizovan kao izvorni amblemi na M modelima. Po prvi put, BMW će na svom automobilu ponuditi i fabričke 23-inčne točkove. Osnovni model xDrive40i dolazi na 21-inčnim, M60i na 22-inčnim, a flagship model dolazi na 23-inčnim BMW Individual felgama.
Kao i do sada, X7 dolazi s dva motora: 3.0 redni šestocilindarski motor i 4.4 V8 biturbo motor. Oba motora su dobila instalacije od 48V što ih sada čini blagim hibridima. Šestocilindarski motor je jači za 40 KS i sada razvija 375 KS i 519 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno za sprint od 0 do 100 za 5,6 sekundi. V8 biturbo motor ima istu snagu kao i do sada – 523 KS i 750 Nm obrtnog momenta, a novi flagship model X7 porodice je Alpina XB7 koja koristi isti V8 motor, ali sa 630 KS i 800 Nm obrtnog momenta. To je dovoljno da se ovaj automobil „ispuca“ od 0 do 100 za 4,4 sekunde.