RENAULT PREDSTAVIO AUSTRAL: TEHNIČKI NAPREDNIJI I DALEKO EFIKASNIJI OD PRETHODNIKA
Strahovali smo da će se Renault predomisliti pa da će umjesto predstavljanja automobila, objaviti novi teaser. Ipak, strah je bio neopravdan i Renault je konačno predstavio Austral. Novi model u ponudi koji mijenja odlazeći Kadjar, pred sobom ima cilj da preotme veći broj kupaca konkurentima, cilj koji Kadjar nije uspio da ostvari, a Austral bi to itekako mogao. Austral je u svakom pogledu napredak u odnosu na Kadjara, od izgleda, opreme, tehnologije, ali i efikasnosti. Pa krenimo redom.
Dimenzije govore u prilog Australa. Duži je i viši, ali nešto malo uži. Dug je 4,51 metar, širok 1,83 i visok 1,62 metra. Međuosovinski razmak iznosi 2,67 metara što znači više mjesta u kabini. U blagim hibridnim varijantama s manjim baterijama, prtljažnik ima kapacitet između 500 i 575 litara, dok u hibridnoj izvedbi kapacitet pada na 430 i 555 litara. Iz Renaulta su se pohvalili i sa dodatnih 35 litara u kabini, koliko iznosi zapremina svih pretinaca.
U ponudi nema više dizela, već se gama oslanja na elektrifikovane pogonske jedinice. Trocilindarski 1.2 turbo motor isporučuje 130 KS i koristi blagi hibridni sistem od 48V. Prosječna potrošnja goriva kod ove pogonske jedinice iznosi 5,3l / 100 km uz emisiju CO2 od 123 g/km. U suradnji s Mercedesom, napravljena je i 1.3 litarska pogonska jedinica s četiri cilindra koja koristi 12V blagi hibridni sistem i s manuelnim mjenjačem isporučuje 140, a s automatskim 160 KS. Ovaj motor je nešto jači i samim tim troši nešto više goriva pa se tako prosječna potrošnja diže do 6,2 l / 100 km, kao i emisija CO2 od 136 g/km.
Sami vrh ponude predstavlja hibridna pogonska jedinica bazirana na 1.2 litarskom motoru koji može isporučivati 160 ili čak 200 KS, a zahvaljujući niskoj potrošnji od 4,6l / 100 km i emisiji CO2 od svega 105 g/km, Austral je “najčišći” model u segmentu.
Austral će u nižim paketima za zadnji ovjes koristiti torziju, dok će skuplji paketi dobiti multi-link ovjes, ali Renaultov 4Control Advanced, unaprijeđeni sistem upravljanja na sva četiri točka koji je sada u svojoj trećoj generaciji. Kabina je potpuno modernizovana s velikim 9,3 inčnim head-up displejom, 12-inčnim ekranom na dodir infotainment sistema i 12,3-inčnom digitalnom instrument tablom. Spisku opreme se pridružuju i LED matrix svjetla, kamera koja pokriva 360 stepeni, ali i svi drugi sistemi asistencije vozaču koji zadovoljavaju autonomiju drugog nivoa.
Po prvi put, Renault uvodi paket Esprit Alpine koji je sami vrh ponude i daje automobilu sportski izgled. Stiže na 20-inčnim dvobojnim aluminijskim felgama i Alpine oznakama. Niži paketi će dolaziti na manjim felgama, u veličinama od 17 do 19 inča.
Prodaja Renaulta Austral kreće u četvrtom kvartalu ove godine.