Posted on

RENAULT SCENIC SE VRAĆA IZ "MRTVIH"

I tek što smo se pomirili s činjenicom da više nema legendarnog Renault Scenica, već dobijamo naznaku njegovog povratka. Zaboravite sve ono što znate o Scenicu jer je ovo potpuno drugačiji pristup koji bi bio primjenjen na novi Scenic. Za početak, to više neće biti monovolumen jer će Renault transformisati MPV u crossover. Drugo, motor s unutrašnjim sagorijevanjem je takođe izbačen, a Scenic je postao “strujić”. Pored elektromotora, Scenic će koristiti i povećivač dometa, ali to neće biti SUS motor kao kod nekih drugih modela.

Neobičan pogonski sklop ovog crossovera posuđuje električni motor od 215 KS iz Megane E-Techa od kojeg je naslijedio i manju bateriju od 40 kWh. Novi Scenic bi u podu imao gorivu ćeliju od 16 kW koja bi dopunjavala bateriju dok se vozite. Renault objašnjava da primjenom ove tehnologije može ugraditi bateriju koja je dvostruko lakša, istovremeno nudeći isti domet.

Govoreći o težini, Scenic Vision je težak 1.700 kilograma, što ga čini težim od Megane E-Tech. Zašto? Budući da je crossover mnogo veći, s dimenzijama od 4.490 milimetara u dužinu, 1.900 mm u širinu i 1.590 mm u visinu. To ga čini 291 mm dužim, 132 mm širim i 85 mm višim, s međuosovinskim razmakom izduženim za značajnih 150 mm.

Serijska verzija ovog modela će biti predstavljena 2024. na istoj platformi CMF-EV koja je bila temelj za spomenuti Megane E-Tech kao i njegov sestrinski model, Nissan Ariya. Međutim, povećivač dometa u vidu gorive ćelije bi mogao ostati samo “vizija” obzirom na to da tehnologija još uvijek nije dovoljno testirana i istpitana. Ipak, u Renaultu smatraju da ovaj koncept ima budućnost obzirom na to da bi vozila s ovom tehnologijom mogla prelaziti i do 800 km s jednim punjenjem.