VOLKSWAGEN POTVRDIO DA ĆE NOVI AMAROK KORISTITI V6 TDI
Volkswagen već dvije godine najavljuje novu generaciju Amaroka. Postali su malo dosadni! Hoćemo Amaroka, a ne teasere. Međutim, čini se da su toga svjesni i u Wolfsburgu pa će ove godine konačno predstaviti drugu generaciju svog pickupa. Razvijen u suradnji s Fordom, novi Amarok će dijeliti platformu i brojne komponente s Ford Rangerom. Moramo se samo pripremiti na novi talas genijalnih komentara koji će uslijediti nakon predstavljanja. Sjetite se samo kako je Toyota prošla sa Suprom koja je bazirana na BMW-u Z4… Teško je očekivati da se opamete i shvate da je to jako loša „fora“.
Volkswagen je osim novog teasera spremio i važnu vijest – V6 TDI će i dalje pokretati Amaroka. To bi trebao biti 3.0 V6 TDI u nekoj svojoj unaprijeđenoj verziji s manjom emisijom CO2, barem u teoriji. A možda će Volkswagen potupuno biti nezainteresovan za emisiju CO2 kod ovog modela (kao što bismo mi bili nezainteresovani na njihovom mjestu) jer već imaju dovoljno elektrifikovanih, a porodica potpuno električnih automobila se konstantno širi. Dakle, balans postoji! U svakom slučaju, Amarok će biti pravi snagator.
Osim što će koristiti V6 dizelski motor, Amarok će biti veći u svakom pogledu od svog prethodnika. Pretpostavlja se da će biti duži oko 100 mm i širi 40 mm. Aktuelni Amarok je dug 5.254 mm i širok 1.954 mm. Osim što će biti gabaritniji izvana, Amarok bi trebao biti i prostraniji unutra. Sada je na nama da dočekamo njegovu premijeru, a sudeći po teaserima i skicama, novi Amarok će biti još bolji nego u prvoj generaciji.