Posted on

ZAPOČELA SERIJSKA PROIZVODNJA ŠKODE ENYAQ IV COUPE

U glavnom proizvodnom pogonu Škode u mjestu Mlada Boleslav započela je serijska proizvodnja novog Enyaqa Coupe iV. Poput uspješnog, potpuno električnog Enyaqa iV, temelji se na MEB platformi Volkswagen grupe. Više od 120 primjeraka elegantnog coupéa proizvodiće se svakoga dana u glavnom pogonu pored serijskih modela Enyaq iV, Octavia i Octavia iV.

Michael Oeljeklaus, član uprave ŠKODA AUTO za proizvodnju i logistiku, naglašava: „Prošle godine smo proizveli 50.000 primjeraka modela Enyaq iV. Sada prelazimo na sljedeći nivo pokretanjem proizvodnje novog Enyaqa Coupe iV. Želio bih da čestitam ekipi na uspješno završenoj pripremnoj fazi. Velika je čast za cijeli tim što se coupé verzija našeg uspješnog električnog SUV-a takođe proizvodi u srcu brenda, u mjestu Mladá Boleslav.“

U budućnosti će 2000 zaposlenih sastavljati više od 120 jedinica modela Enyaq Coupe iV dnevno na istoj proizvodnoj liniji kao Enyaq iV i Octavia. Dvije varijante Enyaqa su jedini modeli koji se temelje na MEB platformi Volkswagen grupe koji su sišli s evropske montažne trake van Njemačke.

Emotivna Škoda Enyaq Coupe iV kombinuje sportske linije s izdašnim prostorom i nudi kapacitet prtljažnika od 570 litara. Panoramski stakleni krov, koji dolazi kao standard, najveći je u Škodinom portfoliju. Istovremeno je tanji od normalnog krova, što putnicima pruža dodatni prostor za glavu.

Koeficijent otpora je poboljšan u odnosu na standardni Enyaq iV. On iznosi cd 0,234 i doprinosi visokoj efikasnosti vozila. Zavisno od konfiguracije, maksimalni domet je do 545 kilometara* u WLTP ciklusu, što Enyaq Coupe iV čini posebno prikladnim za duga putovanja.

U sklopu svoje NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030, proizvođač automobila se obavezuje da elektrifikuje svoj portfolij modela: do 2030. lansiraće još najmanje tri potpuno električna modela, manja i jeftinija od Enyaqa. Cilj je povećanje udjela brenda ŠKODA u potpuno električnim modelima koji se prodaju u Evropi na 50 do 70 procenata do 2030, u zavisnosti od razvoja tržišta. Ovako kompanija namjerava da smanji emisije svog voznog parka za više od 50 posto u odnosu na 2020.